}

^^

Just nu sitter jag o lyssnar på musik!
Det är nog det enda som får mig på bra humör !
seriöst.. jag var uttråkad och sur innan, och nu sjunger jag.. och jag mår mycket bättre!
Utom att jag börjar bli förkyld också, uuusch!
Idag har jag inte gjort alls mycket, skolan var helt okej, men vår klass e ju lite seg bara, hehe.
Sitter också och gör lite läxa, hemkunskap, spanska, tyska och lite annat! Så är det.. Inte för att jag klagar.
Just det! Varför blir håret alltid finare på kvällen än på mogonen?
Det är alltid så med mitt hår! irriterande.
Men nu ska jag återgå till mitt pluggande, och jag uppdaterar bättre imorgon, har inte haft tid och ork de senaste två dagar så det ska bli bättre! Lovar.
Ska även gå ner nu oh packa min LILLA gympa påse-grej för det är så jobbigt å göra allt imorgon bitti!

PEACE!

Kommentera
Postat av: Anonym

hahah ja , men gud han e fiin han ;O

jag saknar min man tooomas ju , min älsklingsmattelärare :$<3

2010-09-07 @ 18:39:22
URL: http://josefinhhenriquez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0