}

musik...

...spelas högt på mitt rum och jag sjunger! askul tycker jag, men kanske inte de andra i huset, haha!  Just nu chattar jag med massa folk, och kollar gamla bilder från 2009 ! När jag hade brunt hår... det va hemskt! haha seriöst...och jag har inga bilder på det heller som jag kan visa.!( bra det ) Sen försöker jag ladda över lite låtar och nya bilder till min mobil för jag köpte ett nytt minne till den på stan innan... men det står att det ska ta en timma ? ... orka  menmen. Vi får se om det funkar senare. Annars gör jag inte så mycket. Ska lägga mig innan 12 idag ! För imorgon ska jag till Köpenhamn! kulkul...

Ni får ha det bra!
Peace!


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0