}

*psst*

hej alla!
Gårdagen hemma hos Ebba var askul, haha! Kom hem vid halv ett... Idag har jag slappat framför tv;n hela dagen, skönt tycker jag. Senare ikväll ska jag kolla film och lite annat. Det blev inte heller några bilder igår för jag hade inte ork när jag kom hem från Ebba, kanske kommer senare idag eller imorgon. Just nu sitter jag och sjunger... älskar det! Iallafall så ska vi ta skolfoto imorgon! Inte kul, för jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig!

Hörs senare!

Kommentera
Postat av: Anonym

En modeblogg! Tips till tjejer o killar m.m

Kommentera o följ blogg skulle vara snällt & Uppskattat! =)



www.stylebyz.blogg.se

2010-09-12 @ 18:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0