}

shiiiiiiiiiiiet

... vad jag är trött! och har läxa ... funderar på att gå upp tidigare imorgon och göra den då!
Åt nyss iallafall, mamma hade gjort wok. gottgott! Är Proppmätt!
Idag var jag först i skolan, hade en timmas håltimme, riktigt tråkigt, haha. Men satt och snackade med Ebba, Kajsa och Tessan! Sen åkte jag hem, och sen direkt in till stan,  där jag träffade Linn på hemmed skola, sen gick vi på stan i en timma eller mer. Köpte bara ett svart normalt linne på H&M. Annars inget. Skulle även gått på bio, men varken jag eller Linn kände för det! haha, får bli en annan gång.
Ska också försöka hitta nya jeans! ... några tips på vart det finns snygga ? skriv gärna!
Nu ska jag dricka kaffe Latte så vi hörs nog senare, efter idol !

Kommentera
Postat av: k a j s a

haha, den håltimman var seg men den var ändå lite kulig ^^

2010-09-25 @ 17:52:59
URL: http://kaajsacullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0