}

Körde för första gången...

Skolan igår var helt okej, hade en mattelektion då vi hade en diagnos sen fick vi gå efter en halvtimme. Så jag och några tjejer stannade och kollade lite affärer i stan innan vi åkte hem.

Idag vaknade jag vid 10 och spelade lite sims, sen åkte jag och kollade bilar med mamma och pappa. Sen till dagens höjdpunkt; JAG KÖRDE för första gången i hela mitt liv. Asså gud vad kul det var, Trots alla motorstopp så funkade det till slut att starta och växla. Blev så peppad till att köra mer så det blir nog en runda imorgon också. Har precis ätit världens godaste lax med Quinoa(nytt för min del, men jättegott!) och brownie med glass så jag är väldigt mätt. Ikväll blir det filmtittande och mys med mina underbara föräldrar! XO


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0