}

Senaste dagarna....

I måndags var jag på min nya skola, kollade lite, fick schema och träffade lärare. Det blir säkert bra! Börjar imorgon så sitter på mitt rum och fixar ihop pennor och lås så jag slipper göra det imorgon bitti. Igår cyklade jag till stan med min syster och shit vad tråkigt det är att gå i affärer, jag hittade endast en bh. Dock letade jag inte efter något speciellt. Idag har jag inte gjort särskilt mycket, mest suttit i soffan och kollat på "Jane by design", en serie som jag började kolla på för några dagar sen som är väldigt bra med tanken på att jag inte gillar mode... Nu ska jag dricka upp min smoothie och välja kläder inför imorgon. Skriver mer då, ha det bra så länge!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0