}

My day..

Dagen började way too early, redan klockan sex gick jag upp... Kändes konstigt eftersom jag haft sovmorgon alla andra dagar. Hade engelska då vi skrev ett brev, vilket var kul, svenska då vi hade läsförståelse + 50 ord, sen fick vi våra IPADS(!!), och sen håltimme i drygt tre timmar innan min sista lektion; tyska. Slutade vid fyra men var inte hemma förrän halv sex eftersom jag träffade en gammal kompis ifrån min förra klass så vi stod och prata lite. Nu sitter jag på mitt rum och är sjukt trött och håller på och kollar "Degrassi", förövrigt mår jag superbra och stortrivs på gymnasiet! ♥
 
 
 
Min fina padda! 
 
 
"Skittles" som min syster köpte i London. Sååååååå underbart gott! 
 
 
Min goda fruktsallad! 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0