}

En månad sen sist...

Hejsan!
Ett tag sedan jag bloggade nu, tänkte börja lite igen faktiskt. Har haft fullt upp med skolan den senaste tiden så inte hunnit lägga tid på bloggen. Så vad har hänt under denna månad? Jag har haft höstlov, då jag bara var hemma och latade mig, jag har pluggat massor, haft prov och inlämningar, varit på bio, både Skyfall och Breaking Dawn och jag måste säga att Skyfall var sååå mycket bättre än Breaking Dawn. BD kändes så förutsägbar och dåligt filmad så det var ingen höjdare! 
 
Nu i veckan så var vi på NollTreFem med klassen och hade hälsodag, vi pratatade om relationer, familjer och lite allt möjligt. Idag slutade jag vid kvart över elva, så åkte hem och skrev klart en uppgift till vårt svenska/biologi-projekt som handlade om källförteckningar. Projektet ska sedan bli ett skrivarbete och jag har valt att skriva om kakao. 
 
Imorgon har jag bara två lektioner, matte som för övrigt går ganska dåligt, har ingen bra lärare så fattar knappt men får ta igen det på söndag, har även idrott, ska bli kul! Eftermiddagen kommer spenderas hemma, tror jag! 
 
Just nu ligger jag i min säng, är så trött att jag skulle kunna somna när som helst.. men ligger och lyssnar på favoritkillarna One Direction! Älskar deras nya album, helt underbart!♥

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0