}

Tuffa veckor

Kul att folk fortsätter kolla in på min blogg när jag knappt uppdaterar den, men det ska jag försöka ändra på! Har den senaste veckan haft otroligt mycket plugg i skolan, men jag var beredd på det när jag valde Natur. Stressade med ett biologiprov, ett engelska muntligt test, tyska glosor, en svenska recension och ett idrottsarbete, men jag är glad eftersom jag hann med allt. Har kommit fram till att jag ska börja planera lite bättre så jag inte får allt på en gång. Fick tillbaka en svenska novell i torsdags som jag fick A på, vilket jag är superglad över. Annars har veckorna bara flutit på som vanligt.

Igår kväll åt jag sushi för tredje gången på två veckor ungefär och det är verkligen underbart gott! Idag vaknade jag hyfsat sent enligt mig och gick upp vid elva, Sedan dess har jag kollat på "The nine lives of Chloe King", är på avsnitt 7 på säsong ett alltså har jag inte kommit särskilt långt men det är en bra serie i alla fall! Måste bara tillägga att det nya Vampire Diaries avsnittet var BÄST!
Mer update senare!♥

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0