}

ingen rubrik...

Hejsan alla! 
Tänkte bara skriva lite om dagarna som gått utan updatering. Inget kul hände i helgen, var mest hemma, sprang lite och myste framför tv:n. Igår var jag i skolan och hade tre lektioner, slutade vid tre och åkte in till stan med Felicia och kollade lite. Idag var nog den jobbigaste dagen, lektion på lektion. Fick tillbaka ett biologiprov och ett engelskaprov som jag blev nöjd med! Inga roliga lektioner och slutade vid tre då jag och Felicia drog in till stan igen för att kolla på en krage, men det blev inget köpt så jag åkte hem och satte mig i soffan och kollade det nya avsnittet av 90210, grymt bra! Sedan lagade jag mat och käkade sen kollade jag tv nyss, Svenska Hollywood fruar, så sjukt kul! Nu ligger jag iallafall i min säng och ska strax sova, tänkte kolla ett avsnitt Smallville först. Har även hört på de här bra låtarna under dagen, LYSSNA!! 
 
 
 
Och självklart lite One Direction♥
 

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0