}

Dagarna...

Torsdagen spenderades i skolan men slutade vid ett, jag och Felicia drog in till stan och skulle fika, vilket blev lite väl komplicerat med det fixade sig haha, sedan gick vi runt och försökte sätta ihop en present, vilket blev riktigt bra. Igår hade jag bara två lektioner i skolan och det var verkligen skönt med fredag! Men på morgonen så var bussen försenad och vi kunde inte stanna vår andra buss så vi fick gå ut till skolan för att inte komma alltför sent. Hade matte och sen idrott, vi hade ett triathlon med spinning, löpning och simning på golvet...Ganska kul men utmattande, har ont i mina vader idag. Just nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik, segat hela morgonen!
 
 

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0