}

long time ago

Veckan gick förvånansvärt snabbt, hann med mycket i skolan! Jag trivs så sjukt bra! I fredags hade jag en mattelektion som gick superbra och en idrottslektion då vi höll på med bollekar och samarbete, även bålträning och avslappning på slutet. Pappa hämtade mig när vi slutade och sedan åkte hela familjen till Ullared, jag shoppade inte något särskilt. Men det var kul i alla fall, har inte varit där på hur länge som helst.

I går var jag hemma hela dagen, slappade och spenderade några timmar framför "Degrassi", har sett klart alla avsnitt nu, så måste vänta till det börjar sändas i oktober..

I dag började dagen med underbara våfflor!! Sen städade jag mitt rum lite, slängde ganska mycket gamla papper osv. Så nu är mitt rum väldigt fint igen, ska bara få upp lite fotografier på väggen...
Aja, just nu sitter jag på mitt rum och drack precis upp mitt te, äter lite godis och lyssnar på grym musik! Det är även väldigt mysigt väder ute, it's raining! Älskar att höra regnet.

 

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0