}

new week

oj, längesen sist. Bättre sent än aldrig.
Förra veckan var sjukt jobbig, pluggade ungefär varje dag och hade massa matte plus matteprov på fredagen som var svårt... Får tillbaka resultat på onsdag. I helgen var jag på Väla och Ikea med familjen, jag köpte ingenting. Idag hade jag tre lektioner, Samhälle, svenska och matte. Vi började med algebra nu och jag gillar verkligen det, mycket roligare än binära tal, baser osv.

När jag kom hem, vid fem så satte jag mig med matte och pluggade ungefär fem tal. Drack kaffe och åt, sen kollade jag X-factor, vilket är mycket sämre än X-factor UK, måste alla svenska bara skämta och sjunga dåligt? stör mig på att de inte tar chansen att faktiskt sjunga bra. Jag hade gärna varit med om jag hade haft rösten... Älskar att sjunga ändå! Tänkte lägga ut lite musik jag lyssnat på på sistone.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0